Sunday, August 2, 2009

Resolusi Si Cerpelai

Hmm... mungkin keadaan dan tekanan yang selama ni aku pendam menyebabkan aku secara tak langsung terjebak dalam penulisan blog. Ye... aku faham, dah outdated, it's yesterday story tapi pergilah mampus, sebab hak aku, aku punya pasallah nak tulis sekarang ke, tahun depan ke takpun tahun lepas. Aku pun tak mengharapkan sesiapa pun membaca blog ni mahupun meletakkan komen yang habis bernas.

Aku dengan cara aku, korang dengan cara korang. Aplikasi demokrasi kat sini aku gunakan secara total. Ye... tulisan aku taklah seindah tulisan rakan-rakan lain yang lebih mementingkan penggunaan ayat, perkataan yang unik tapi aku rasakan semua tu cumalah nak menunjukkan kebolehan sendiri. Bak kata orang, showing off, berlagak dengan ilmu yang ada. Tu persepsi aku... tapi adakalanya bagus gak baca blog-blog macam tu, tahu perkataan baru.

Sampai di sini mukadimah aku. Mungkin nilah resolusi aku menangani tekanan.

No comments:

Post a Comment